Організація роботи магазину

Типова навчальна програма з предмета
 “Організація роботи магазину”

з/п
Тема
Кількість годин
Всього
З них
лабораторно-  практичних робіт
1.
Вступ. Форми торгівлі. Органи контролю
1

2.
Види роздрібної торговельної мережі. Форми та методи роздрібного продажу товарів
1

3.
Немеханічне устаткування, торговельний інвентар, ваговимірювальне обладнання
1

4.
Організація та правила процесу продажу товарів. Форми розрахунку із споживачами 
1

5.
Культура обслуговування
1

6.
Вивчення споживчого попиту
1

7.
Прогресивні форми організації праці
1


Всього годин:
7


Тема 1. Вступ. Форми торгівлі. Органи контролю
Предмет “Організація роботи магазину”, його зміст, поняття, мета вивчення. Види торгівлі.
Завдання та обов’язки касира торговельного залу.
Форми торгівлі в залежності від форм власності та організаційно-правових форм господарювання, їх особливості. Органи контролю в торгівлі: державний і громадський, види служб, їх функції.
Тема 2. Види роздрібної торговельної мережі. Форми та методи роздрібного продажу товарів
 Типізація та спеціалізація роздрібної торговельної мережі. Типи магазинів за асортиментом товарів, за методами продажу. Сучасні великоформатні торговельні комплекси, їх особливості: супер- та гіпермаркети, торгові центри, торгово-розважальні центри.
Форми та методи роздрібного продажу товарів, їх відмінні особливості. Застосування нових технологій у процесі продажу товарів.
Тема 3. Немеханічне устаткування, торговельний інвентар, ваговимірювальне обладнання
Види, класифікація, призначення немеханічного устаткування та торговельного інвентаря. Вимоги до його експлуатації.
Ваговимірювальне обладнання, значення, класифікація, види, правила експлуатації та безпека праці під час роботи.
Тема 4. Організація та правила процесу продажу товарів. Форми розрахунку із споживачами
Основні правила роботи магазинів та порядок заняття торговельною діяльністю. Загальні правила продажу товарів. Правила обміну та повернення товарів належної та неналежної якості. Асортимент товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню. Товари обмінного фонду. Товари сезонного обміну. Санітарні правила продажу товарів. Правила продажу окремих груп товарів.
Етапи торговельно-технологічного процесу  магазину, його характерні особливості.
Форми розрахунку із споживачами.
Тема 5. Культура обслуговування
Поняття культури обслуговування, складові елементи. Права та обов’язки касира торговельного залу. Вимоги до особистих якостей.
Поняття про робоче місце касира торговельного залу, значення та вимоги правильної його організації, відповідність нормативам. Утримання робочого місця у санітарному стані.
Елементи роботи касира торговельного залу та технологія обслуговування покупців.
Тема 6. Вивчення споживчого попиту
Поняття про споживчий попит. Методи та засоби, які використовують для вивчення споживчого попиту. Роль касира торговельного залу у вивченні споживчого попиту та формуванні смаків споживачів.
Тема 7. Прогресивні форми організації праці
Правила внутрішнього розпорядку та організація режиму роботи торговельного підприємства. Індивідуальна та колективна (бригадна) форма організації праці, значення, обов’язки та права членів бригади.
       Прогресивні форми  організації праці.


















Немає коментарів:

Дописати коментар